La Policia Local de Castellbisbal ha detingut aquesta nit un home com a presumpte autor d'un robatori en un habitatge a la urbanització de Santa Teresita, després de rebre l'avís per part d'uns veïns que van informar sobre la presència d'un home saltant dins d'una casa i, a continuació, sobre la roba que duia posada i el lloc per on havia fugit.
Els agents han localitzat la persona al camí de terra que dona accés a l'àrea de servei de l'autopista AP7, on ha estat detingut. A més, han comprovat que a l'home li constava una ordre de cerca i detenció d'un jutjat de Santander.
La Policia Local recorda que és fonamental la col·laboració ciutadana i insisteix en la importància d'alertar de qualsevol fet o incident que es consideri estrany o sospitós, ja sigui a través del telèfon (93 772 11 88) o l'aplicació mòbil BeeSafe.
Detingut l'autor d'un robatori en un habitatge a una urbanització de Castellbisbal
A l'home li constava una ordre de cerca i detenció d'un jutjat de Santander
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’agost de 2021 a les 19:40
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor