Donava cops als vehicles estacionats i al mobiliari urbà que trobava per davant. Per aquest motiu, un ciutadà va decidir avisar a la Policia Municipal perquè l'aturés. Els agents que van desplaçar-se fins al carrer del Consell de Cent van comprovar a més que aquest mateix individu que estava ocasionant danys a la via pública i als turismes estava implicat en un presumpte robatori amb força d'un ciclomotor.
La dotació, però, el va detenir per resistència a l'autoritat ja que quan se li va dir que parés de donar puntades de peu va respondre de manera agressiva contra els agents, provocant a un d'ells ferides importants a un braç. La unitat va haver de demanar suport a una dotació dels Mossos d'Esquadra per tal d'arrestar a l'individu. Així mateix, van poder localitzar el ciclomotor, presumptament furtat, al carrer de Xaloc, uns metres més enllà d'on s'havia detingut el ressenyat.
Els agents van citar a les dependències policials a dos testimonis i van avisar el propietari del ciclomotor per tal que anés a interposar la corresponent denúncia. El vehicle va ser traslladat a prefectura mentre que l'agent ferit va anar a Mútua per ser atès.
Detingut per robatori, danys al mobiliari urbà i agressió a un agent
Societat
Policia Municipal i Mossos van recuperar un ciclomotor furtat pel presumpte arrestat
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
Publicat el
12 de setembre de 2012 a
les 17:06
Et pot interessar
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
