El Conseller d’Interior Ramon Espadaler va presidir aquest passat dimecres 2 d’abril al Teatre Auditori de Sant Cugat el “Dia de les Esquadres de la Regió Policial Metropolitana Nord” on es van lliurar 140 condecoracions. L'acte va comptar també amb la presència del secretari general d’Interior, Josep Martínez, el director general de la Policia, Manel Prat; el comissari en cap del cos de Mossos d’Esquadra Josep Lluís Trapero, i l’Alcaldessa de Sant Cugat del Vallès, Mercè Conesa.
En el transcurs de l’acte es van lliurar 131 felicitacions a membres del cos de Mossos d’Esquadra i tres membres del personal d’administració de la Regió Policial Metropolitana Nord i també a persones amb actuacions destacades de la societat civil, entre els quals un ciutadà, una magistrada, diversos agents de les Policies Locals dels municipis de Canovelles, Sant Antoni de Vilamajor, Granollers, Llinars del Vallès, l’Ametlla del Vallès i La Garriga així com a un sergent de la Guardia Civil del municipi de Canovelles. Matadepera va estar distingida per la “profitosa col·laboració entre Mossos d’Esquadra i la Policia Local”, un guardó que va ser recollit per Xavi Cabot com a representant de la policia municipal.
A l’acabar l’acte, i a la Plaça Victòria dels Àngels, just davant del Teatre Auditori, els assistents van poder visitar una exposició de material operatiu de diverses unitats especialitzades de la Regió Policial Metropolitana Nord.
Dia de les Esquadres amb premi per Matadepera
Societat
El poble va ser ditingit per la "profitosa col·laboració entre Mossos i Policia Local"
ARA A PORTADA
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
Publicat el
07 d’abril de 2014 a
les 13:04
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
