L'Ajuntament de Vacarisses, a través de la Regidoria de Medi Ambient, es torna a sumar a la Setmana Europea de Prevenció de Residus, que enguany se celebra entre el 17 i el 25 de novembre.
En el marc de la Setmana de la Prevenció, a Vacarisses s'ha programat dos tallers per aquest dissabte. El primer és un curs de cuina d'aprofitament, especial de receptes nadalenques. Al curs de cuina s'hi presentarà diverses receptes i propostes per als àpats nadalencs o posteriors, per aprofitar els aliments que hagin pogut sobrar. El curs serà a l'escola Font de l'Orpina, de 10 a 12h.
Després, de 12 a 13h, la Regidoria de Medi Ambient organitza també un nou curs de compostatge casolà. Com sempre, el curs és obert a tothom que en vulgui aprendre o millorar. Els tallers es duen a terme amb el suport del Consorci de Residus del Vallès Occidental.
Dissabte de residus a Vacarisses
L'escola Font de l'Orpina acull dos tallers, un de cuina d'aprofitament i un de compostatge casolà
Publicat el 16 de novembre de 2012 a les 19:08
Et pot interessar
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
