La pluja serà la principal protagonista avui. El país s'ha despertat aquest divendres amb el cel ennuvolat i amb ruixats en molts indrets. A Terrassa, ha plogut puntualment des de la matinada, amb intensitat en certs moments, i al llarg del matí les precipitacions continuaran fent acte de presència. En general, avui serà un dia passat per aigua. Els mapes preveuen que els ruixats, localment forts en alguns punts, s'allargaran fins aquesta nit.
Demà al matí encara hi haurà restes de precipitacions a la costa central. L'episodi de pluges es desplaçarà després cap a les comarques de Girona, el Pirineu i Prepirineu fins a desaparèixer a mig dissabte. Aquest canvi de temps, a part de remullar gairebé la totalitat de superfície del territori català, deixarà un ambient de tardor. Avui ja serà un dia, en genera, més fresc que ahir i al migdia les temperatures difícilment pujaran dels 20 graus. No es descarta, tampoc, neu al Pirineu.
Els termòmetres no remuntaran. Almenys, els mapes no preveuen un oasi estiuenc ni a mitjà ni a llarg termini. En el transcurs dels propers dies, l'ambient continuarà marcat per un descens de més d'una desena de graus en molts punts. El Vallès Occidental viurà un cap de setmana molt fresc. Les màximes difícilment arribaran als 25 graus i les mínimes es poden situar amb tranquil·litat entre els 10 i els 15 graus.
Divendres passat per aigua
Societat
El descens de les temperatures ja és palpable i ho serà encara més al migdia, quan els termòmetres difícilment se situaran per sobre dels 20 graus
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de setembre de 2017 a
les 08:10
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
