Els clubs CFCS Juan XXIII i la UD San Lorenzo han engegat un projecte de col·laboració amb l'associació Dieuf Dieul per omplir un contenidor de materials i enviar-lo al Senegal.
La part més costosa del projecte, a més de recollir el material, és enviar el contenidor. Per això, les dues entitats organitzaran un mínim de dues Jornades Solidàries, en què intentaran obtenir el major nombre de donatius possibles amb la venda de tiquets solidaris.
La primera jornada es portarà a terme aquest mateix diumenge 12 de febrer, a les dotze del migdia, al Municipal de Les Arenes. Allà s'hi jugarà el partit del primer equip del Juan XXIII, que s'enfronta al FC Joanenc. Durant el matx, es vendran botifarres per un preu solidari de tres euros.
La segona jornada solidària serà d'aquí a dues setmanes, el dissabte 25 de febrer. La UD San Lorenzo organitzarà un torneig matinal de futbol base, amb la participació d'equips formatius de diversos clubs de Terrassa i comarca. La directiva de l'equip anirà informant i demanant la col·laboració un cop es defineixi el format del torneig, les edats i els equips que hi participaran. Aquell dissabte també es vendran tiquets de botifarra a tres euros.
Dos clubs de futbol de Terrassa organitzen jornades solidàries per enviar material al Senegal
Societat
El CFCS Juan XXIII i la UD San Lorenzo col·laboren amb l'associació senegalesa Dieuf Dieul
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
10 de febrer de 2017 a
les 13:27
Actualitzat el
10 de febrer de 2017 a les
13:39
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
