Dues persones han estat detingudes aquest dissabte a Terrassa per conduir sota els efectes de l'alcohol i sense permís de circulació. El primer cas a passar quan faltaven deu minuts per les deu del matí. Una trucada va informar que havia vist una furgoneta accidentada al carrer del Doctor Calsina i que semblava que el conductor es trobava en estat d’ebrietat.
Fins al lloc va acudir una dotació de la Policia Municipal, que va comprovar que la furgoneta havia col·lidit amb un vehicle estacionat. Tot seguit, els agents van realitzar la prova d’alcoholèmia al conductor, la qual va donar un resultat positiu de 0,86 mg/l en primera prova i 0,87 mg/l en segona. A més, els agents van comprovar que el conductor no disposava de cap tipus de permís de circulació.
Hores després la història es repetia. Quan faltaven cinc minuts per les quatre de la tarda, una conductora havia patit un accident, sense ferits, al carrer de Jaén de la ciutat. Quan la patrulla va arribar al lloc, els agents van comprovar que el vehicle havia quedat immobilitzat mecànicament a la calçada.
En identificar la conductora, ella tampoc disposava de carnet. Els agents van fer-li la prova d'alcoholèmia on va donar positiu, amb una taxa de 0,82 mg/l en primera prova i 0,74 mg/l en segona. Per aquests motius també va ser detinguda.
Dos conductors sense carnet i multiplicant per tres la taxa d'alcohol permesa en un sol dia a Terrassa
Societat
En ambdós casos les persones van ser detingudes
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i mitjans Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer Redacció
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
Publicat el
16 de maig de 2022 a
les 16:27
Actualitzat el
16 de maig de 2022 a les
17:08
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
