Una patrulla de la Policia Municipal de Terrassa va rebre un avís, aquest dilluns a les 17.37 h, per part d'un veí que havia vist una dona estirada al mig de la calçada de l'avinguda Jaume I, impedint així el pas del trànsit.
Els agents es van desplaçar al lloc de l'incident i van comprovar que la dona es trobava molt alterada. Aleshores, un noi que acompanyava la dona va agredir a un dels agents. Els agents van demanar la presència de més dotacions policials, que es van presentar al lloc i van rebre més agressions després de forcejar amb els dos individus.
Per aquest motiu, van identificar a l'home, que tenia antecedents, i a la dona. Tots dos van quedar detinguts i traslladats a centres hospitalaris, on van rebre assistència mèdica.
Dos detinguts a Terrassa per agredir agents de la Policia Municipal
Societat
Un veí va avisar la policia en veure que una dona estava estirada, molt alterada, al mig de l'avinguda Jaume I
ARA A PORTADA
-
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
-
Societat Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat Redacció
Publicat el
17 d’agost de 2021 a
les 16:30
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
