Els causants de l'alarma de divendres al vespre a la plaça Vella de Terrassa, que van causar el pànic per apuntar un repartidor de pizzes amb una pistola, van acabar detinguts per la policia.
La Policia Municipal de Terrassa va detenir, divendres a la nit, dues persones que havien amenaçat el repartidor. Després de l'avís telefònic de diversos testimonis, pocs minuts abans de dos quarts de dotze de la nit, es van presentar al lloc dels fets.
Els agents van trobar els dos individus al carrer Cremat, prop del raval de Montserrat. Els policies, ajudats per una dotació dels Mossos d'Esquadra, van trobar la presumpta arma de foc a pocs metres, que va resultar ser una pistola de fogueig.
L'incident va passar, segons diversos testimonis, en plena plaça Vella de Terrassa. Diverses persones que es trobaven a les terrasses de la plaça van entrar alarmades a l'interior dels locals i van trucar a la policia.
El repartidor va marxar en direcció al carrer Major i l'individu que, segons els testimonis, l'amenaçava a punta de pistola, es va fer fonedís.
Dos detinguts per amenaçar un repartidor amb una pistola a Terrassa
Societat
Un individu que va perseguir i apuntar amb una arma de fogueig va sembrar el pànic a la plaça Vella el divendres al vespre
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de gener de 2017 a
les 18:53
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
