Dues persones van ser atropellades aquest dimecres a la tarda a la rambla de Francesc Macià de Terrassa. Els fets van passar a l'alçada del carrer de Girona quan passaven deu minuts de les cinc de la tarda.
La Policia Municipal de Terrassa va desplaçar dues unitats al lloc, així com també hi va anar una ambulància. El vehicle va atendre una de les vianants atropellades amb ferides lleus, tot i que no va ser necessari el seu trasllat a cap centre mèdic. L'altre vianant no va necessitar rebre atenció mèdica.
Segons van apuntar diversos testimonis, l'accident va passar quan les dues persones atropellades van voler creuar la calçada pel mig de vehicles estacionats, i el conductor del cotxe que venia no va adonar-se de la seva presència.
Dos vianants atropellats en creuar el carrer entre uns cotxes aparcats
Societat
Un d'ells va resultar ferit lleu i l'altre no va necessitar assistència mèdica
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
23 de març de 2017 a
les 14:10
Actualitzat el
23 de març de 2017 a les
14:16
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
