Un repte per dos equips encapçalats per dos xefs de renom que competiran per elaborar la millor recepta a partir dels mateixos elements: macarrons i un conjunt d’aliments per aprofitar que es recolliran al Mercat de la Independència, el Mercat de Sant Pere i a Mercavallès.
Un equip estarà liderat pel xef Artur Martínez, guardonat amb una estrella Michelin al restaurant Capritx de Terrassa i que ha inaugurat recentment el restaurant Matisbar a Barcelona. L’altre, tindrà al capdavant al xef Jordi Garrido, amb reconeguda experiència que actualment està al front del restaurant Mas de Torrent, situat a l’hotel de cinc estrelles del mateix nom a la Costa Brava.
Cada equip comptarà amb tres estudiants de les escoles d’hostaleria de la comarca i tres participants del col·lectiu de gent gran de la ciutat, com a experts en la cuina d’aprofitament, junt amb moltes més cares conegudes que formaran part d’aquesta lluita. També es destinaran tres places a cada banda per persones interessades a nivell particular.
Les receptes més originals i creatives, a partir de les votacions populars i del resultat obtingut per part del jurat de l’organització, optaran per una de les 6 vacants del concurs. La lluita per l’aprofitament és una acció endegada pel Consorci per a la Gestió de Residus del Vallès Occidental conjuntament amb l’Ajuntament de Terrassa.

Artur Martínez, xef del Capritx Foto: Adrià Costa