El carril Bus-VAO de la C-58 ha passat d'una mitjana d'utilització setmanal de 8.081 vehicles als 25.495 des que el setembre del 2014 es va decidir obrir-lo cada dia de la setmana amb un carril per sentit.
Segons ha informat el conseller d'Interior de la Generalitat, Ramon Espadaler, en una resposta parlamentària recollida per Europa Press, entre gener i mitjans de setembre del 2014 el funcionament del carril Bus-VAO consistia en l'obertura dels dos carrils en sentit entrada a Barcelona de dilluns a dijous en les hores puntes, i els divendres de sortida de la capital catalana.
Així, la mitjana d'entrada de vehicles en aquest període va ser de 4.136 de dilluns a dijous i de 3.945 els divendres. A partir del setembre, aquest carril és obert les 24 hores del dia de dilluns a diumenge amb un carril en sentit d'entrada i un altre de sortida.
Des d'aleshores, la mitjana de vehicles és de 7.180 de dilluns a dijous, divendres de 8.287, els dissabtes, de 5.512, i els diumenges, de 4.516.
El carril Bus-VAO de la C-58 triplica el seu ús des que obre cada dia
Societat
Un total de 25.495 vehicles setmanals fa servin el vial des del setembre del 2014
ARA A PORTADA
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
Publicat el
15 d’abril de 2015 a
les 06:54
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
