El Centre Excursionista de Terrassa rememora la primera marxa excursionista

La Ronda Excursionista del Centenari, que es farà aquest diumenge, seguirà el mateix recorregut que aquella, que es va fer pel Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac

Publicat el 26 de maig de 2011 a les 19:19
El Centre Excursionista de Terrassa (CET) organitza el proper diumenge 29 de maig la Ronda Excursionista del Centenari. L’acte s’inclou en la commemoració del centenari de l’entitat i té per objectiu rememorar la primera marxa excursionista realitzada pel CET, el dia 19 de maig de 1985. En aquell moment va servir per celebrar el 75è aniversari i es va fer pel Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac, tal com es farà aquest diumenge.

La marxa s'iniciarà entre les 7 i les 8 del matí del diumenge a la mateixa seu del CET, a la plaça Vapor Ventalló, i passarà per les esglésies de Sant Pere abans d’enfilar-se cap a Matadepera per fer el cim de La Mola pel camí dels Monjos i, a continuació, fer el cim del Montcau. En la baixada passarà per la casa de l’Obac, la riera de Gaià i el pont de Vacarisses la portarà fins a Terrassa, un altre cop davant de la seu del CET. Entre 10 i 12 hores en total i uns 41,5 quilòmetres de passejada pels entorns de Terrassa.