El dia 17 d’abril a dos quarts de set de la tarda en primera convocatòria i a les set del vespre en segona convocatòria es celebrarà l’Assemblea General Ordinària del Centre Excursionista de Terrassa per a la renovació del President i la Junta Directiva.
La Junta Directiva del Centre Excursionista de Terrassa ha estat al càrrec durant 6 anys, des del 2009 fins el 2015. La teòrica propera Junta Directiva serà presidida per una Presidenta. El procediment va començar el passat març amb una designació de la Junta Electoral, la formalització de la Constitució d’aquesta Junta Electoral i l’aprovació del Cens Electoral.
Tot i que encara no se sap amb total seguretat qui formarà part la Junta Directiva entrant, només s’ha presentat una única candidatura. Si el procés continua amb regularitat, la següent Junta serà presidida per una presidenta sòcia del Centre Excursionista de Terrassa.
El Centre Excursionista de Terrassa renova la junta directiva
Societat
Només s'ha presentat una candidatura a liderar l'entitat
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
15 d’abril de 2015 a
les 09:19
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
