El Centre Excursionista de Terrassa s'omple d'ocells

Xavier Martínez inaugurarà l'exposició fotogràfica "Un món de plomes"

Publicat el 31 d’agost de 2015 a les 06:21
El proper dimecres dia 2 de setembre a dos quarts de vui del vespre Xavier Martínez inaugurarà l'exposició fotogràfica "Un món de plomes" al Centre Excursionista de Terrassa, 
 
La mostra presenta imatges preses a Catalunya, on l'autor ha volgut captar detalls especials d’aquests admirats animals alats: un gest, una mirada, unes textures, l’entorn,… moments i emocions.
 
Trobareu imatges pausades i tranquil·les, salvatges i mogudes, on la composició, els colors i sobretot els ocells tenen molt a dir.

Les instantànies han estat preses a ecosistemes variats i amb diverses tècniques fotogràfiques adaptades als diferents grups d’espècies que poden observar-se en cada un d’ells: ocells marins, de bosc, d’aiguamoll, urbans, esteparis.. i per captar cada una d’elles el fotògraf s'ha d'enfrontar a un repte, doncs sempre depèn d’animals salvatges.
 
En paraules d'en Xavier Martínez, "M’agradaria poder-vos transmetre amb aquestes imatges, l’amor i el respecte que sento per la natura, i sobretot, les diferents emocions que vaig sentir fent-les."