
Aquest diumenge, 27 de maig, es reprèn el Circuit de Curses Activa't amb la segona edició de la Cursa popular del CD Terrassa Hockey. Les inscripcions, que costen 4 euros per als adults i 2 euros per als nens, es tanquen aquest dimecres a les vuit del vespre.
La Cursa popular del CD Terrassa es va iniciar l'any passat amb motiu del centenari del club de les Pedritxes. El recorregut de la cursa d'adults és de 5'6km, pels voltants de les instal·lacions, i la sortida està prevista per a les 11:15h. Abans, la cursa infantil, d'1'2km, començarà a les 10:30h.
Dins de la Campanya Esport, Salut i Qualitat de vida va néixer, fa quatre anys, el Circuit de Curses Activa't, organitzat per l'Associació Esportiva Mitja Marató de Terrassa i Mútua de Terrassa amb l'objectiu de potenciar la pràctica esportiva i el benefici que significa per a les persones l'esport. Després de la disputa de les dues primeres curses puntuables, la Mitja Marató de Terrassa i la Santi Centelles el passat 29 de gener, arriben els mesos de més intensitat.
Després de la cita al CD Terrassa, vindrà la Cursa de Festa Major del Pla del Bon Aire, d'inscripció gratuïta i que se celebrarà el dissabte 2 de juny.