El Club Egara derrota el Júnior i és el primer equip egarenc classificat per lluitar pel títol

Les ratllades s'han imposat per 1 a 2 a Sant Cugat i colideren la classificació del grup A amb el Club de Campo, que té un partit menys

Publicat el 06 de desembre de 2010 a les 14:09
El Club Egara és, a hores d’ara, el millor equip terrassenc d’hoquei femení. Així ho diuen els números: l’Egara és segon en el grup A, amb 13 punts, empatat amb el líder, el Club de Campo, si bé el conjunt madrileny ha disputat un partit menys a causa dels problemes en el trànsit aeri i s’enfrontarà dimarts amb el Las Palmas. Aquest diumenge, el Club Egara s’ha imposat per 1 a 2 al Júnior, a Sant Cugat.

Les ratllades han estat superiors a les rivals en el primer temps, i això ha servit perquè Glòria Comerma, de penal córner, obrís el marcador. En els primers minuts de la segona meitat un nou gol de penal córner de Comerma ha donat un avantatge significatiu a l’Egara, que seguia controlant el partit sense complicacions.

En els últims vint minuts de partit el Júnior ha millorat el joc i ha retallat distàncies, però no ha pogut fer res més per batre un Egara en ratxa.

El tècnic ratllat, Patricio Keenan, es mostra satisfet de la trajectòria del seu equip i d’haver aconseguit “el primer objectiu”, que era classificar-se per a la segona fase en el grup de dalt. “Potser a partir d’ara haurem de pensar en aspiracions més altes”, diu Keenan. El Club Egara ja té assegurada matemàticament la presència en el grup que lluitarà pel play-off pel títol en la segona fase de la lliga regular.


Partit aplaçat
El CD Terrassa, que havia de jugar al camp de l'Ourense, va haver de suspendre el viatge a causa dels problemes en el trànsit aeri. El conjunt vermell jugarà finalment dimecres a les 16.00h. Les noies d'Alejandro Ayabarrena encara no tenen assegurat estar amb els equips capdavanters en la segona fase de la lliga.