El Club Natació Terrassa organitzarà demà una diada poliesportiva infantil a Decathlon. La iniciativa, emmarcada en una col·laboració amb l’empresa de venda de material esportiu, té la voluntat de difondre i exhibir les activitats que desenvolupa el club més enllà de les seves instal·lacions.
L’acte, obert a tothom, s’iniciarà a les 10 del matí i estarà protagonitzat per tres dels esports que ofereix el club, el futbol, l’hoquei i el bàsquet. Les dues primeres modalitats es podran practicar en uns espais que s’habilitaran tot just davant de l’entrada a la botiga. El bàsquet, per la seva banda, tindrà lloc a la pista amb què compta el complex. Cal destacar que se sortejarà material esportiu del club entre els nens que hi participin.
El CN Terrassa organitza una Diada poliesportiva infantil
Societat
Els infants podran practicar futbol, hoquei i bàsquet a les instal·lacions del Decathlon
ARA A PORTADA
-
Cultura i mitjans El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament ACN
-
-
Política Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica Redacció
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Successos Desarticulen una organització que fabricava i distribuïa medicaments veterinaris sense autorització en un laboratori a Terrassa ACN
Publicat el
29 de maig de 2015 a
les 16:46
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
