El comerç, motor econòmic del barri de La Maurina

L’Ajuntament inicia una campanya per destacar la diversitat i qualitat dels establiments

Publicat el 01 d’octubre de 2012 a les 13:32
Cartell expositor al costat del Centre Cívic Foto: A.T.

L’Ajuntament de Terrassa, a través del Pla de Barris de La Maurina, inicia avui una
campanya de promoció del comerç de La Maurina amb l’objectiu de destacar la diversitat i qualitat dels establiments del barri així com el seu paper de motor econòmic i social.

Aquesta iniciativa compta amb el suport de l’associació de comerciants Maurina Comerç.

Amb el lema “On comprem? Nosaltres a La Maurina” s’ha començat a instal·lar cinc models diferents d’Opis, banderoles i expositors protagonitzats per persones que fan les seves compres al barri. Es tracta de residents a La Maurina de diferents franges edat que són coneguts al barri i membres d’algunes entitats i grups musicals, com és el cas de Diables de La Maurina i Hokele. Ells són els carregats de traslladar al públic un missatge clar i concís: l’aposta decidida de comprar a la Maurina, generant un sentiment d’orgull respecte el comerç del barri i posant en valor els seus atributs: qualitat, proximitat, servei i confiança.