Els membres del comitè d'empresa d'Autema, format íntegrament per membres de CCOO, i representants del sindicat s'han tancat aquest divendres a la tarda a les oficines de l'empresa concessionària de l'autopista Terrassa - Manresa com a mesura de pressió per l'acomiadament d'un treballador. Els sindicalistes, que han estat tancats cinc hores, han posposat l'acció davant del compromís de l'empresa de mantenir una reunió el proper dilluns al matí.
El president del comitè, Christian Munuera, ha denunciat a NacióManresa que l'acomiadament del company és un cas de "persecució sindical" ja que arran de l'aplicació de les bonificacions de la Generalitat "la circulació de vehicles ha crescut molt i continuem sent els treballadors de cabina els que atenem les incidències a peu de pista, amb la pressió que suposa". "Ens trobem", segueix, "que des d'un peatge hem d'atendre les incidències d'altres peatges mentre fem la feina de cabina, sense que hi hagi un centre de control".
El comitè reclamarà a l'empresa la readmisió del treballador acomiadat i l'augment d'hores per poder atendre a la cabina i les incidències.
El comitè d'Autema es tanca a l'empresa per un acomiadament
Societat
Els representants sindicals argumenten que es tracta d'un cas de "persecució sindical"
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i mitjans Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer Redacció
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
Publicat el
23 de juliol de 2016 a
les 00:56
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
