El Consorci Sanitari de Terrassa (CST) ha sortit en defensa de l'aparcament de l'Hospital de Terrassa, focus habitual de debat entre els usuaris i a les xarxes socials. Fa unes setmanes una campanya buscava suports per demanar-ne la gratuïtat.
Des del CST defensen que les mesures de reordenació de l'aparcament en marxa des del 2011 han permès "facilitar l'accessibilitat tant de pacients com de professionals així com garantir que els vehicles sanitaris i el transport públic puguin accedir al Servei d'Urgències i a la resta de serveis de l'Hospital", i recorden que en aquest període han disminuït els problemes de seguretat i d'accidents a la zona.
Pel que fa a les tarifes de l'aparcament, un dels punts habituals de les crítiques, el CST assegura que "són les més barates comparant amb la resta d'aparcaments de centres sanitaris" i que "és el mínim preu que permet cobrir les despeses de manteniment, seguretat i neteja que genera l'espai". Igualment, es recorda que hi ha tarifes especials d'horari nocturns, caps de setmana i festius; abonaments de tres dies, setmanals i mensuals per a familiars de persones ingressades; abonaments per a pacients sotmesos a tractaments reiteratius, i per a altres col·lectius. També hi ha gratuïtat per als voluntaris que presten servei a les instal·lacions del CST.
Finalment, el CST recorda que l'aparcament de l'Hospital de Terrassa compta amb places especials per a discapacitats, places per a motos i places per a bicicletes, totes elles gratuïtes.
El Consorci Sanitari de Terrassa defensa l'aparcament de l'Hospital
Societat
S'assegura que el sistema de pàrquing de pagament al recinte ha facilitat l'accessibilitat i es recorda que hi ha tarifes especials per a diferents casos
ARA A PORTADA
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
Publicat el
27 d’octubre de 2016 a
les 07:25
Actualitzat el
27 d’octubre de 2016 a les
07:42
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
