[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QjW_jvK5FEA[/youtube]
Josep Canals, tècnic d'ús públic del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, explica com era i com funcionava el forn de pega situat prop del Marquet de les Roques, a la Vall d'Horta.
Aquest forn va ser descobert arran de l'incendi que va afectar la Vall d'Horta l'any 2003. Un cop recuperat, s'ha senyalitzat per a la seva interpretació.
ARA A PORTADA
-
Cultura i mitjans El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament ACN
-
-
Política Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica Redacció
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Successos Desarticulen una organització que fabricava i distribuïa medicaments veterinaris sense autorització en un laboratori a Terrassa ACN
Publicat el
15 de desembre de 2013 a
les 05:15
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
