El Gremi de Flequers i Pastissers de Terrassa i Comarca s’ha adherit a la campanya Sense llum no hi ha pa! promoguda per la Federació Catalana d’Associacions de Gremis de Flequeres, on es demana a totes les fleques de Catalunya que apaguin la llum dels seus establiments. Es tracta d'una aturada total de 15 minuts per donar visibilitat a la situació crítica que està patint el sector a causa de l'encariment desmesurat dels preus de l'energia i del risc imminent de tancament definitiu de moltes empreses si aquesta situació no es resol urgentment.
L’aturada està convocada per demà divendres 28 d’octubre, entre les 12h i les 12.15h del migdia i la Unió de Carnissers i Cansaladers-Xarcuters i la Unió de Floristes de Terrassa i Comarca han confirmat el seu suport i adhesió a l’apagada que realitzaran les fleques de la ciutat.
Aquesta iniciativa neix a la Confederació Espanyola de Fleca, Pastisseria, Brioixeria i Afins (CEOPPAN) i té per objectiu posar en relleu les dificultats que tenen molts sectors davant l'encariment desmesurat del preu de la llum que pot provocar el tancament de molts comerços.
Fanny Novell, presidenta del Gremi de Flequers i Pastissers de Terrassa i comarca: “el pa és un producte de primera necessitat i els marges que apliquem son molt ajustats per al producte bàsic. És per això que l’impacte que té l’increment desmesurat del preu de l’electricitat és insostenible i està posant en risc la continuïtat d’alguns dels nostres negocis. Els forns, malgrat en puguem tenir algun de llenya, requereixen d’un alt consum d’energia elèctrica per poder funcionar i elaborar els productes que oferim”.
El Gremi de Flequers i Pastissers de Terrassa s'adhereix a la campanya «Sense llum no hi ha pa!»
Societat
L'aturada de les fleques de la ciutat està prevista per demà, divendres, entre les 12 i les 12:15hores
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
27 d’octubre de 2022 a
les 17:08
Actualitzat el
27 d’octubre de 2022 a les
17:15
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
