El titular del jutjat d'instrucció número 2 de Sabadell ha emès una ordre de detenció internacional per l'investigat fugit per l'agressió sexual múltiple a una jove de Sabadell el passat mes de febrer. El jutge aplica la mesura dins l'espai Schengen, un cop demanada per Fiscalia com estableix la llei.
A més, també s'ha acordat la triangulació dels telèfons mòbils dels investigats durant l'interval relacionat amb el moment del fets que s'investiguen. La petició arriba després que un dels alliberats va saltar-se l'ordre de presentar-se al jutjat, una de les mesures cautelars que el jutge havia dictat, juntament amb l'entrega del passaport i la prohibició de sortir de l'Estat. Des de llavors, els Mossos d'Esquadra el busquen, sense que ara per ara hi hagi notícies d'ell.
Concretament, segons informa el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC), l'investigat ja havia comparegut de nou davant el magistrat instructor dues vegades: una immediatament després de la detenció inicial i l'altra el passat dia 15 de febrer, amb l'objectiu de confrontar la declaració d'un testimoni i altra documentació aportada a la causa. Com a conseqüència d'aquesta segona compareixença, es va adoptar un segon auto judicial, on es va acordar mantenir la llibertat provisional amb totes les mesures cautelars dictades de compareixences setmanes i retirada de passaport i prohibició de sortida del territori.
No obstant, l'home, de 22 anys, no va comparèixer en la darrera cota prevista. Es tracta d'un dels sis primers arrestats per la Policia Municipal en una nau abandonada del barri de Can Feu, hores després que la víctima denunciés els fets.
El jutge decreta ordre de detenció internacional per al sospitós fugat després de la violació múltiple de Sabadell
També ha demanat la triangulació dels telèfons mòbils dels investigats
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26 Redacció
-
-
L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz Redacció
-
Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar Redacció
-
Publicat el 17 d’abril de 2019 a les 11:00
Et pot interessar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any