Un any més, el Club Natació Terrassa col·labora amb la jornada “Mulla’t i Navega per l’Esclerosi Múltiple 2012” que se celebrarà el proper diumenge 8 de juliol. Enguany, l’esdeveniment ha superat les expectatives més optimistes. Amb dinou anys d'història del “Mulla't” mai s'havia aconseguit que 631 piscines hi participessin.
Entre les nou del matí i les dues de la tarda, el Natació habilitarà un carrer de la piscina de 50 metres per acollir nedadors solidaris disposats a col·laborar en aquesta diada impulsada per la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM). La FEM instal·larà un estand al club des d’on difondrà la seva tasca i vendrà material del “Mulla’t” com ara samarretes, tovalolles o bosses, amb la finalitat de recaptar fons per avançar en la investigació de la malaltia. Els participants, al seu torn, rebran un diploma acreditatiu de la seva contribució.
El “Mulla’t” és una acció de sensibilització social i de solidaritat amb les persones que pateixen aquesta patologia a Catalunya. L’esclerosi múltiple és una malaltia del sistema nerviós central que afecta la mielina, substància que facilita els impulsos nerviosos. Es tracta d’una de les malalties neurològiques cròniques més freqüents en adults joves i apareix per sorpresa. És més habitual en dones i no és contagiosa, hereditària ni mortal. No se’n coneix la causa, ni té curació.
El Natació es mulla per l’esclerosi múltiple
Societat
La jornada solidària se celebra aquest diumenge
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
07 de juliol de 2012 a
les 14:20
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
