El petit carrer de Gabriel Querol de Terrassa, situat entre el Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC) i el Centre Cultural Terrassa, ha quedat inundat aquesta tarda durant una estona. La situació ha sorprès als escassos vianants d'aquesta via tot i que no ha ocasionat incidències, i la normalitat ha tornat a la zona poc després.
Eren les cinc menys deu quan una boca d'incendis situada al carrer Gabriel Querol, molt a prop de la confluència amb la rambla d'Ègara, ha començat a rajar aigua. L'aigua ha sortit a pressió durant deu minuts, aproximadament, i en qüestió de segons ha impossibilitat el pas dels vianants per aquest petit carrer. La vorera on està situada la boca d'incendis ha quedat inutilitzada per la pressió amb què sortia l'aigua, i a la calçada s'ha format un bassal considerable. Aquest carrer només té una vorera, atès que a l'altra banda hi ha el mur de l'antiga fàbrica Amat, Aymerich i Jover, ara reconvertida en el mNACTEC.
A les cinc de la tarda ha deixat de sortir aigua i el bassal del carrer de Gabriel Querol ha començat a desaparèixer. Un embornat situat a la part més baixa del mateix carrer ha recollit tota l'aigua i en pocs minuts el pas de vianants s'ha normalitzat.
En aquesta zona a l'entorn del Centre Cultural Terrassa i dels antics jutjats s'estan duent a terme des de fa un parell de setmanes obres de millora de la xarxa d'abastament d'aigua.
El petit carrer de Gabriel Querol, vora la Rambla, inundat
Societat
Una boca d'incendis ha deixat impracticable la via per als vianants en qüestió de minuts | La normalitat ha tornat a la zona poca estona després
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
21 de novembre de 2016 a
les 16:15
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
