El polèmic programa de Carnestoltes arriba a Intereconomía

El programa Dando caña manté un intens debat sobre el tríptic carnavalesc

Publicat el 07 de març de 2011 a les 21:14
El programa de mà que la Sussietat de l'Embut va crear per informar dels actes del Carnestoltes terrassenc ha creat una polèmica que s'ha estès més enllà de la ciutat. El programa Dando Caña, del canal Intereconomía, va dedicar un extens debat (1) i (2) sobre la matèria.

En la línia de les crítiques professades pel Partit Popular, a la cadena titllen el tríptic de “lamentable” i asseguren que l'objectiu és “burlar-se de la religió”. En el debat hi participa el líder de Ciutadans, Albert Rivera, que assegura que el programa de mà utilitza “els tres clàssics: religió, Espanya i el Reial Madrid” per fer burla, i afegeix que “l'alcaldable per CiU, Josep Rull, no s'ha pronunciat perquè és un confés independentista”. Cap dels presents a la taula entén per què la Sussietat de l'Embut rep diners públics però no ingerència per part de l'Ajuntament.

Cal destacar la connexió en directe que fan amb “Terrassa”. Es pot veure amb bastanta facilitat que l'escenari on apareix el corresponsal no és Terrassa, sinó la Diagonal de Barcelona. I el convidat, “un ciutadà afectat” segons el periodista, és José Rodríguez, el cap de Falange Española y de las JONS a Terrassa.