Des del PPC de Terrassa i des del Grup Municipal del PPC de Terrassa informar que des de fa un temps no participem en les reunions de l'Ègara Fòrum Mobilitat, un espai de debat sobre propostes de mobilitat.
La nostra voluntat, en participar-hi, és debatre amb altres entitats sobre temes de mobilitat amb l'objectiu de poder aconseguir en determinats temes consensos. Però entenem, a l'efecte d'evitar confusions sobre les propostes que es presenten i que nosaltres no compartim, i tenint en compte que no se sol assenyalar que partits o entitats no comparteixen determinades propostes que s'exposen públicament des del Fòrum, que és millor deixar de participar en el mateix en aquest moment en què està sent objecte de debat el nou Pla de Mobilitat de la ciutat de Terrassa. Aprofitar per expressar que les nostres propostes en matèria de mobilitat estan contemplades en nostre programa electoral i que la majoria d'elles segueixen vigents.
Indubtablement, des dels Populars de Terrassa, estem en contra, en les actuals circumstàncies i mentre no es desenvolupi la Proposta de xarxa viària bàsica contemplada en el vigent Pla Director de Mobilitat o una altra d'alternativa per garantir la fluïdesa del
tràfic a la nostra ciutat i la capacitat d'absorció del mateix, que es restringeixi l'accés dels vehicles privats al centre de la ciutat, estem en contra de qualsevol mesura que proposi peatges urbans, i estem en contra de la prohibició de circulació de vehicles en el tram central de la Rambla d’Ègara.
El PP, contra els peatges urbans a Terrassa
Societat
Una carta dels populars de Terrassa sobre Ègara Fòrum Mobilitat
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
01 d’agost de 2014 a
les 10:34
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
