La sort torna a somriure Catalunya en el darrer sorteig de loteria d'aquestes festes. El sorteig de Reis, El Niño, ha esquitxat nombroses localitats catalanes amb els tres premis principals. El primer (19570), dotat amb 200.000 euros, ha caigut a Barcelona, Castelldefels, Badalona, Sallent, Girona i Lloret de Mar.
El segon (03436) també ha caigut a Barcelona. I, per últim, el tercer (05587) que ha estat molt repartit: Castelló d'Empúries, Mataró, Sant Andreu de la Barca, Sant Llorenç d'Hortons, Sant Fost de Campsentelles, Torelló, Barberà del Vallès, Lleida, Les (Val d'Aran), Les Borges el Camp o diverses administracions de Barcelona, entre d'altres punts. A continuació, comprova si el teu número està entre els afortunats:
[loterianadal2020]
En l'edició del sorteig de Reis d'aquest any, els catalans han fet una despesa de 85,9 milions d'euros, un 0,57% més que l'any passat i una despesa mitjana per habitant de 11,05 euros.
Per demarcacions, a Barcelona la despesa ha estat de 62,5 milions d'euros, un 0,67% més i una mitjana de 10,88 euros. A les comarques de Girona, les vendes han caigut un 6,35%, fins als 6,68 milions d'euros, el què representa una despesa mitjana de 8,55 euros. A les comarques de Lleida, les vendes han retrocedit un 4,56%, fins als 8,36 milions d'euros, és a dir, 19,08 euros de mitjana, mentre que a les de Tarragona s'han venut 8,38 milions, un 12,3% més. La despesa mitjana per persona ha estat de 10,27 euros.
El primer premi del sorteig de Reis rega Catalunya: comprova aquí els teus números
Societat
El 19570, dotat amb 200.000 euros el dècim, ha caigut a Barcelona, Castelldefels, Badalona, Sallent, Girona i Lloret de Mar
ARA A PORTADA
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
Publicat el
06 de gener de 2021 a
les 14:28
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
