Els pares i mares de l'escola Can Montllor continuen fent sentir la seva veu. Després de mobilitzar-se davant del centre, al ple de l'Ajuntament, pels carrers de Terrassa i també pels de Barcelona, ara han sumat esforços i amb molta dedicació han creat un vídeo que han penjat a la seva pàgina del Facebook titulat "L'efecte Can Montlllor".
Aquest mateix nom és el nou tema del grup de Rubí Fuego de Cobertura, que ha estat el responsable de posar música i paraules a la lluita que els progenitors estan duent a terme per intentar evitar el tancament de l'escola per al curs vinent.
El vídeo que pretenia difondre's entre els contactes de la comunitat educativa de l’escola va superar amb escreix totes les previsions dels seus realitzadors ja que va tenir més de 10.000 visualitzacions en tant sols 2 dies. Actualment, també es troba penjat al youtube.
El rap de Can Montllor
Societat
El grup de Rubí Fuego de Cobertura ha posat música i paraules a la lluita que els progenitors estan duent a terme per intentar evitar el tancament de l'escola
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
03 d’abril de 2013 a
les 16:51
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
