El servei 010 de l'Ajuntament de Terrassa esdevé gratuït

Ja es pot trucar sense cost al 900 922 010 i el 010 serà també gratuït a la tardor

Publicat el 16 de juliol de 2016 a les 14:58

010 Ajuntament de Terrassa Foto: A.T.


El servei telefònic d’atenció ciutadana de l’Ajuntament de Terrassa passarà a ser gratuït la propera tardor.

Les trucades al 010 tant des de telèfon fixe com des del mòbil, i amb independència de l’operadora amb la qual es faci la trucada, deixaran de tenir un cost per al ciutadà.

El canvi d’un model a l’altre s’està duent a terme de forma progressiva. De moment, el servei ja és gratuït marcant el número 900 922 010. Es preveu que a la tardor, quan hagi finalitzat el termini legal que tenen les diferents operadores per adequar- se al nou sistema, marcar el número 010 a Terrassa serà gratuït per a tothom i el número 900 922 010 continuarà operatiu per a aquelles trucades efectuades des de fora del municipi.

Amb la gratuïtat del servei telefònic d’atenció ciutadana es facilita encara més l’accés a aquest servei, amb el qual es poden fer múltiples gestions sense necessitat de desplaçaments.

Amb aquesta mesura, l’Ajuntament de Terrassa esdevé el primer de Catalunya a oferir gratuïtament aquest servei.

El Consistori ofereix des de fa 25 anys el servei 010, juntament amb els canals presencials i telemàtics, com a eina per a comunicar incidències, realitzar tràmits i consultes, plantejar suggeriments i obtenir informació sobre els serveis municipals i la ciutat.