El sorteig de l'ONCE, l'Organització Nacional de Cecs, ha deixat un premi de 100.000 euros a Terrassa, al sorteig de "El Sueldazo" del cap de setmana d'aquest diumenge, 8 de gener.
Es tracta de cinc butlletes premiades amb 20.000 euros cadascuna, venudes per Francisca Rodríguez Martínez al quiosc del raval de Montserrat, 41, a tocar del Mercat de la Independència.
Rodríguez és una dels 134 venedors i venedores de productes de joc de l'ONCE a Terrassa, que hi compta, a més, amb 497 afiliats a qui presta servei.
«El Sueldazo» de la ONCE deixa 100.000 euros a Terrassa
El quiosc del Mercat de la Independència va vendre cinc butlletes premiades amb 20.000 euros cadascuna
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de gener de 2017 a les 19:13
Actualitzat el 09 de gener de 2017 a les 19:24
Et pot interessar
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental