El Terrassa reparteix regals a nens de Mútua Terrassa

Els jugadors han estat aquest divendres al matí a l'equipament sociosanitari lliurant presents als pacients de la planta de pediatria

Publicat el 03 de gener de 2014 a les 18:05
Els jugadors del Terrassa FC amb els sanitaris de la planta de pediatria de Mútua Foto: Lluïsa Tarrida

Aquest divendres al matí, la plantilla del Terrassa FC encapçalada pel seu president, Jesús Fernández, han estat a Mútua Terrassa. El motiu: fer de Reis Mags. Els jugadors han pujat a la planta de pediatria per visitar als infants que han hagut de passar aquestes festes nadalenques hospitalitzats.

Els esportistes han lliurat diversos regals als progenitors de la canalla, i fins i tot, han pogut entrar dins d'un parell d'habitacions per donar l'obsequi en persona. Malgrat que la gran majoria dels infants tenien pocs mesos de vida, els pares han estat contents de rebre la visita dels jugadors del primer equip del Terrassa. Des de Mútua Terrassa han agraït l'esforç i l'alegria de tots els jugadors i han desitjat a la plantilla "un molt bon anys i molts èxits esportius".