Ullastrell ha finalitzat la primera experiència de pressupostos participatius amb un import de 30.000 euros. Els elements de joc del pati de l’Escola Serralavella ha estat la proposta més votada pels veïns del municipi amb 103 vots.
El segon projecte més votat, amb 85 vots ha estat el de construir un rocòdrom interior (Búlder) al Casal Cultural. El tercer lloc ha estat per fer millores exteriors al Casal Cultural i la Pista, amb 53 vots. A continuació hi ha hagut taules de tenis taula urbà (52), una àrea de lliure esbarjo per a gossos al turó (50), papereres canines (49), mobiliari urbà al pícnic del Bolet (42) o material tècnic per al Teatre d'Ullastrell (38), entre altres.
En total hi ha hagut una participació de 313 persones, el que representa el 15% de la població. Una dada que s'equipara a la mitjana d'aquests processos participatius de la demarcació de Barcelona, que es troba entre el 10 i el 15%. D'aquestes 63 han votat a l’Ajuntament, 86 a l’Escola, 26 al Cucut i 138 al Casal.
Hi podien votar totes les persones del municipi, també infants i joves. Cada persona podia apostar per tres propostes de les 20 proposades per l'Ajuntament. El període de votació era del 28 de març al 10 d’abril.
Elements de joc al pati de l’escola Serralavella, la proposta més votada als pressupostos participatius d'Ullastrell
Societat
En total han votat el 15% dels veïns del municipi
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
Publicat el
13 d’abril de 2022 a
les 16:28
Et pot interessar
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
