Atesa la gran afectació que ha tingut la ventada del passat dimarts en l’entorn natural de la ciutat, l’Ajuntament de Terrassa recomana a la ciutadania no transitar per espais forestals per raons de seguretat.
L’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, ha signat avui un ban en què s’aconsella a la ciutadania no accedir als boscos, ni als torrents i rieres, ni als camins de l’entorn natural, fins que es consideri que s’hi pot transitar amb total seguretat. També recomana als propietaris de finques forestals afectades que extremin la precaució a l’hora d’accedir a les mateixes. La ventada del passat 9 de desembre va provocar nombrosos danys no només a la ciutat, sinó també a tota l’Anella Verda, és a dir, l’espai forestal i agrícola que envolta els casc urbà.
El nivell d’afectació ha estat més elevat a la plana del Vallès, a l’est del terme municipal (finques de Can Bonvilar, Can Viver de Torrebonica i Mossèn Homs) però també hi ha hagut estralls, encara que no tan greus, a la resta de l’entorn natural.
La majoria de camins rurals es troben tallats, en alguns casos amb centenars d’arbres caiguts. Les tasques per a recuperar la normalitat a l’entorn natural de la ciutat se centren de manera prioritària en la retirada dels arbres que afecten a la circulació dels camins públics que donen accés a les finques. Un cop resolta aquesta situació s’actuarà a la resta del territori afectat.
Els camins de l'entorn de Terrassa són inaccessibles
L’Ajuntament de Terrassa recomana a la ciutadania no accedir als espais forestals del terme municipal pels riscos derivats de la ventada
Publicat el 12 de desembre de 2014 a les 20:51
Actualitzat el 13 de desembre de 2014 a les 08:19
Et pot interessar
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
