Els Castellers de Terrassa han actuat aquest dissabte a la tarda a Cornellà de Llobregat per celebrar la Diada de Primavera dels Castellers de Cornellà, amb la presència, també, dels Castellers d'Esplugues. L'horari ha fet que hi hagués menys camises blauturquesa a plaça.
La colla terrassenca ha obert plaça amb un 3 de 7 lleuger, amb vistes a pujar-lo un pis aviat. A la segona ronda, els blauturqueses han descarregat el 4 de 7 amb pilar, amb alguna dificultat a nivell de pinya però que no ha patit en excés, i, per últim, han optat per un 5 de 7 descarregat amb ofici. Els terrassencs han acabat amb un pilar de 5.
Per la seva banda, la colla local, els Castellers de Cornellà van començar amb el 3 de 7 i el 4 de 7, abans de descarregar, després d'un intent desmuntat, el 2 de 6. I, per últim, els Castellers d'Esplugues van descarregar el 5 de 7, el 4 de 7 i el 3 de 7. Les dues colles van acabar, també, amb un pilar de 5.
Els Castellers de Terrassa actuen a la Diada de Primavera de Cornellà
Els blauturquesa han descarregat el 3 de 7, el 4 de 7 amb pilar i el 5 de 7 en una actuació ambiciosa tot i tenir poques camises a plaça
Ara a portada
Publicat el 10 d’abril de 2017 a les 09:59
Et pot interessar
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa