El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha comunicat aquest dilluns que el jutjat d'instrucció número 2 de Terrassa ha decretat presó per un dels tres georgians detinguts pel cas de la mort de dues persones al carrer de Nàpols del barri de Roc Blanc de Terrassa.
L'home que estava en disposició judicial ha estat imputat per dos delictes d'assassinat. Així mateix, les altres dues persones detingudes des de la matinada del dimarts han quedat en llibertat, després de ser interrogades, però sota prohibició de sortir del país. També se'ls ha imputat dos delictes per assassinat.
Els detinguts pel tiroteig a Terrassa, acusats d'assassinat
El jutjat d'instrucció número 2 ha decretat presó per un dels tres georgians arrestats la matinada del passat dilluns dia 4 en un pis de Roc Blanc mentre que ha deixat en llibertat els altres dos
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de gener de 2016 a les 10:07
Et pot interessar
-
Societat Puc aparcar gratis a la zona blava de Terrassa aquest estiu?
-
Societat Comencen les obres de la nova residència i centre de dia per a gent gran a Terrassa
-
Societat La policia municipal de Terrassa serà la primera de Catalunya en implementar un comunicador
-
Societat La reurbanització de la placeta Banyoles: més ombra i més accessible
-
Societat L'Ajuntament activa el Pla d'Emergència Municipal per risc de pluja i inundacions
-
Societat L'Ajuntament sanciona al titular d'una empresa de buidatge de pisos