Els equips esportius de Prodis presenten aquesta tarda les seves noves equipacions al Parc Vallès

El centre comercial serà el nou patrocinador del centre i apareixerà a les samarretes

Publicat el 09 de novembre de 2016 a les 10:48
Aquest dimecres a les sis de la tarda les instal·lacions del Parc Vallès de Terrassa acolliran una festa, amb exhibició esportiva inclosa, per presentar el nou equipament que utilitzaran a partir d'ara tots els equips esportius de Prodis a les seves respectives competicions. En aquests s'inclou el logotip de Parc Vallès fruit de la signatura d'un conveni de col·laboració entre ambdues entitats.

La celebració, que s’iniciarà a les 18.00 h, inclourà diferents partits d’exhibició de futbol i bàsquet, així com una sessió de zumba, amb la participació de tots els esportistes de Prodis, a la plaça central del complex. Està prevista l’assistència del regidor d’esports de l’Ajuntament de Terrassa, Dani Nart.

El conveni de col·laboració entre Parc Vallès i Prodis respon a la voluntat de totes dues entitats de treballar plegats en el foment i el desenvolupament de la pràctica esportiva com a base del benestar individual de les persones amb discapacitat intel·lectual, paràlisi cerebral o trastorn mental.