"Gegants!!" visita aquest mes el poble per explicar la història dels veïns de més alçada de Matadepera i Terrassa. L’exposició és fruït de la col·laboració entre els Arxius Municipals de les dues poblacions, i repassa la creació, l’evolució i els fets més destacats de les colles geganteres locals. Per fer-ho, la mostra recull una gran quantitat de material, documents, fotos, i vídeos que es conserven als dos Arxius Municipals i també als de les dues colles geganteres.
A Matadepera, la mostra es podrà veure a la Sala d’Actes del Casal de Cultura entre el 3 i el 14 de novembre, després de passar per l’Arxiu Històric de Terrassa i Comarca, on es va poder veure el mes passat.
La presentació oficial de l’exposició tindrà lloc el dilluns 9 de novembre, a les 7 de la tarda. Durant l’acte, s’explicarà també la vessant més interactiva de la mostra, ja que "Gegants!!" també fa ús dels codis QR, la realitat augmentada i, fins i tot, es presentarà un llibre electrònic que amplia els continguts de la pròpia exposició.
Els Gegants tornen a visitar el Casal de Cultura de Matadepera
L’exposició és fruït de la col·laboració entre els Arxius Municipals
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de novembre de 2015 a les 08:58
Actualitzat el 02 de novembre de 2015 a les 09:00
Et pot interessar
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental