"Gegants!!" visita aquest mes el poble per explicar la història dels veïns de més alçada de Matadepera i Terrassa. L’exposició és fruït de la col·laboració entre els Arxius Municipals de les dues poblacions, i repassa la creació, l’evolució i els fets més destacats de les colles geganteres locals. Per fer-ho, la mostra recull una gran quantitat de material, documents, fotos, i vídeos que es conserven als dos Arxius Municipals i també als de les dues colles geganteres.
A Matadepera, la mostra es podrà veure a la Sala d’Actes del Casal de Cultura entre el 3 i el 14 de novembre, després de passar per l’Arxiu Històric de Terrassa i Comarca, on es va poder veure el mes passat.
La presentació oficial de l’exposició tindrà lloc el dilluns 9 de novembre, a les 7 de la tarda. Durant l’acte, s’explicarà també la vessant més interactiva de la mostra, ja que "Gegants!!" també fa ús dels codis QR, la realitat augmentada i, fins i tot, es presentarà un llibre electrònic que amplia els continguts de la pròpia exposició.
Els Gegants tornen a visitar el Casal de Cultura de Matadepera
L’exposició és fruït de la col·laboració entre els Arxius Municipals
ARA A PORTADA
-
-
Dos anys del 28-M: com estan les quatre capitals del país? D. Cobo / B. Surroca / À. Llobet / A. Ramos
-
Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat Anna Mira Perich
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
-
Publicat el 02 de novembre de 2015 a les 08:58
Actualitzat el 02 de novembre de 2015 a les 09:00
Et pot interessar
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental
-
Societat Comencen les obres per millorar la connexió entre la B-40 i l'A-2
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Polèmica pel gir ultracatòlic d'una escola de Terrassa
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants
-
Societat L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26