L'Espai Paraula de Terrassa organitza aquest dimarts 17 d'abril una conferència titulada "Els homes i les dones són éssers emocionals, anhelants i transcendents" a càrrec de Joan Coderch de Sans, doctor en Medicina, psiquiatre, membre titular de la Societat Espanyola de Psicoanàlisi (SEP).
Des de l'Espai Paraula es plantegen que fins a finals del segle passat sempre s’havia dit, com a motiu d’orgull, que el éssers humans eren, a diferència dels animals, abans de tot racionals. Progressivament ens hem adonat que som fonamentalment emocionals, ens movem per emocions i fem servir les raons per justificar les nostres eleccions. Però també som anhelants i transcendents, és a dir, sempre anhelem quelcom més, sentim necessitat d’allò que és fora dels nostres límits i ho cerquem en la ciència, l’art, la música, la poesia, la filosofia o la religió. Quan aquest anhel degenera sota la pressió de l’economia liberal i la desaparició de valors morals caiem en el consumisme desenfrenat.
La xerrada és d'entrada lliure i es fa dimarts 17 d'abril a les 20.30 hores a l'Espai Paraula, situat al carrer de Sant Pere, 32-34 1r 4rta de Terrassa.
«Els homes i les dones són éssers emocionals, anhelants i transcendents», a l'Espai Paraula
Societat
ARA A PORTADA
Publicat el
16 d’abril de 2018 a
les 14:57
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
