Com si hagués arrencat la temporada del foc, els petits incendis es succeeixen en els darrers dies a Terrassa. Aquest dimecres els Bombers de la Generalitat van haver d'intervenir en diversos focus a la ciutat egarenca. Afectaven tant vegetació en zones perifèriques de la ciutat com contenidors en el nucli urbà.
Cap a les set de la tarda el servei 112 va rebre l'avís d'un incendi a la zona boscosa dels plans de Can Bonvilar, a prop del Reial Club de Golf El Prat. Una unitat de la Policia Municipal de Terrassa va acudir al lloc per facilitar les tasques als dos efectius de Bombers que estaven actuant en l'extinció del foc. L'incendi va afectar uns 100 metres quadrats de matolls i sotabosc. El foc, segons les fonts policials, es va originar en quatre punts diferents.
Una hora més tard, una altra trucada al 112 va alertar d'una columna de fum visible a la carretera de Rellinars, als afores del barri del Poble Nou - Zona Esportiva. Van acudir a l'indret una ambulància, una dotació policial i un efectiu de Bombers, que va extingir la crema de 20 metres quadrats de rastrolls i dos matalassos abandonats. No va ser necessària l'actuació dels sanitaris de l'ambulància.
Finalment, poc abans de les deu de la nit, els Bombers van actuar per extingir un foc que afectava dos contenidors de residus de matèria orgànica, que van quedar a mig cremar, a Can parellada. Un estava ubicat al carrer de Grècia, a l'alçada del carrer de Guinea, i l'altre al carrer de Líbia, a l'alçada del carrer de Grècia. La Policia Municipal va enviar una unitat, que va activar el servei d'Eco-Equip per netejar la zona dels residus i per retirar el que havia quedat dels contenidors.
En els darrers dies ja s'havien registrat diversos incendis de contenidors i també en la zona boscosa de l'est de Terrassa.
Els incendis en zones boscoses de Terrassa es disparen en els darrers dies
La crema de contenidors continua un dia més a la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de maig de 2017 a les 14:23
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor