Els Minyons de Terrassa protagonitzaran, aquest dijous, una nova entrega del programa de TV3 El teorema del mico, una sèrie de falsos documentals que revelaran el secret de l'èxit de la colla castellera: el celibat.
Els bons minyons és el títol del tercer capítol de la sèrie, que explica l'estratègia dels malves per aconseguir tan bons resultats a les places castelleres catalanes, fins que un dia una parella trenca la norma. L'escàndol arriba a oïdes de la junta, que fins i tot es planteja la dissolució de la colla, ja que diversos castellers confessen que tampoc han mantingut el celibat.
Aquest fals documental comptarà amb la participació del periodista Agustí Forné, l'actor i ex-enxaneta dels Minyons de Terrassa, Biel Duran; l'atleta Sara Gallego i l'escriptora Isabela Vargas.
L'episodi s'emetrà a les 22.45h a TV3, però abans, a les 19h, es passarà a la Nova Jazz Cava de Terrassa, en un acte obert a tothom.
Els Minyons de Terrassa protagonitzen un nou episodi de «El teorema del mico», de TV3
La Nova Jazz Cava oferirà un passi del programa a les 19h, abans que s'emeti per televisió
Publicat el 13 de juliol de 2023 a les 18:21
Actualitzat el 18 de juliol de 2023 a les 13:39
Et pot interessar
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
-
Societat
El Consorci Sanitari de Terrassa trenca el silenci després del cas del suïcidi a l'Hospital
-
Societat
Les ajudes al lloguer exclouen una de cada sis noves llars de Terrassa
