A partir de demà dimarts, 23 de gener, la circulació pel carrer de Sant Antoni quedarà restringida durant l’horari nocturn. La mesura afecta al tram de la via que va des de la plaça del Doctor Robert fins al carrer de Sant Cristòfol, i suposa que els vehicles no podran accedir a aquesta part del carrer des de les 23 h de la nit fins a les 7 h del matí.
El trànsit només estarà permès per a vehicles d’emergències, de transport públic i per a bicicletes. Pel que fa als vehicles privats, durant aquest horari, l’accés queda restringit només al veïnat dels carrers de Sant Antoni, Sant Josep i Joaquim de Paz i per als usuaris de l’aparcament del carrer de Sant Antoni.
La configuració d’aquest carrer i el volum de circulació que absorbeix han portat a prendre aquesta mesura per motius mediambientals, de mobilitat i de seguretat. La restricció al trànsit està pensada per reduir el soroll i la contaminació, així com per millorar la seguretat viaria.
D’aquesta manera es dóna resposta a les peticions d’alguns veïns i veïnes que havien expressat la seva demanda a l’Ajuntament, i, a la vegada, encaixa amb la planificació establerta pel Pla de Mobilitat Urbana. La mesura ha estat notificada als residents del carrer i també s’ha reforçat amb la corresponent senyalització.
Els vehicles no podran circular de nit pel carrer de Sant Antoni a partir de demà
Societat
La mesura respon a criteris mediambientals, de seguretat i de mobilitat
ARA A PORTADA
-
Cultura i mitjans El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament ACN
-
-
Política Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica Redacció
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Successos Desarticulen una organització que fabricava i distribuïa medicaments veterinaris sense autorització en un laboratori a Terrassa ACN
Publicat el
22 de gener de 2018 a
les 14:22
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
