Vaig comprar a finals de novembre del passat any una T25 amb la intenció que podria fer 25 viatges amb qualsevol autobús que circulen per la nostra ciutat.
A mitjan del mes de desembre em vaig passar per l’Oficina d’Informació i Venda de bitllets per preguntar que si no els consumia abans de la seva caducitat, el 29 de febrer, què passava amb la T25. La persona que em va atendre, no massa amable per cert, em va dir que es perdien i que si no els volia perdre que anés donant voltes amb qualsevol autobús fins a gastar-los.
El cost de la tarja actual és de 18,10 euros i el cost anterior de 18,00. És a dir la diferència és de 10 cèntims d’euro i en l’esmentada oficina no disposen de cap servei on es pogués fer el canvi d’una tarjeta a l’altra, pagant naturalment els 10 cèntims de diferència i que et poguessin “clicar” els viatges consumits.
Per tant, em sento estafada pel meu ajuntament i com jo de segur que si hauran trobat altres persones de la nostra ciutat. Aquestes actituds no ajuden gaire a confiar en la forma de fer de l’actual equip de govern. Espero que reflexionin i millorin aquestes actuacions.
Em sento estafada per l'Ajuntament de Terrassa
Ara a portada
Publicat el 03 de març de 2016 a les 09:33
Et pot interessar
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa