La trucada d’una veïna va alertar ahir, a les 11.40 h, que havia sentit molt de soroll a l’interior d’una nau industrial del carrer de Josep Trueta. Una gran polseguera va fer saltar les alarmes que el sostre de la nau havia caigut.
Fins al lloc va acudir una dotació de la Policia Municipal, que va comprovar que la nau estava completament tancada, sent impossible l’accés a l’interior, i que no hi havia ningú a
l’interior del recinte ni als voltants. Els agents van observar que havia caigut una part del sostre de la nau i van activar a Bombers i el SEM de manera preventiva.
Un cop van arribar al lloc els efectius de Bombers es va tallar la circulació del carrer de Josep Trueta, amb el carrer del Bruc, per tal que poguessin realitzar la inspecció amb la grua escala, comprovant que, efectivament, s’havia ensorrat una part de la nau i que hi havia perill d’ensorrament de la façana que donava al carrer.
Per aquest motiu, es va contactar amb els propietaris dels vehicles aparcats a les proximitats i es va procedir a la seva retirada, acordonant i abalisant posteriorment la zona per evitar l’accés als vianants fins a la realització del sanejament pertinent.
Ensurt per l'ensorrament d’una nau industrial a Ca n'Aurell
La nau estava buida i tenia les portes soldades
Ara a portada
Publicat el 09 d’abril de 2021 a les 20:30
Et pot interessar
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa