Entren a robar a l'IES Montserrat Roig de Terrassa

El jove va ser detingut gràcies a la descripció facilitada per diversos testimonis

Publicat el 16 de juliol de 2012 a les 18:50
La matinada de diumenge, un particular va avisar a la Policia Municipal que havia vist un jove que intentava entrar a l'interior de l'IES Montserrat Roig, i que quan li havia cridat l'atenció havia marxat corrent. Una dotació va desplaçar-se fins al Passeig de Les Lletres per comprovar les indicacions del veí. Els agents van observar com en una de les finestres, per les quals s'accedia a la sala d'ordinadors de l'institut, s'hi havien produït danys.

Mentre la patrulla estava anotant els desperfectes, dues persones se'ls van acostar per indicar-los que havien vist com un noi sortia corrent de l'escola. Al cap de pocs minuts, gràcies a la descripció que els testimonis van aportar van poder identificar-lo al carrer de Montserrat. Els agents en l'escorcoll li van trobar una navalla trencada i van procedir a la seva detenció per temptativa de robatori amb força. Paral·lelament, una unitat va accedir a l'interior de l'IES per veure si hi havia danys a l'interior de les classes i per si trobaven l'altra meitat de la navalla que l'individu portava a sobre. I sí, els agents van poder localitzar un objecte punxant que semblava coincidir amb l'arma que duia l'individu retingut.

La Policia es va posar en contacte amb el vigilant de seguretat del centre perquè passés l'avís a un responsable de l'Institut perquè anés a prefectura a realitzar la conseqüent denúncia així com revisés l'edifici per si trobava a faltar algun objecte.