Els Mossos d'Esquadra van detenir el 27 de juny tres joves de nacionalitat georgiana i amb domicili desconegut, com a presumptes autors d’un robatori en grau de temptativa en un restaurant de Sant Cugat del Vallès. Els fets van passar al voltant de les 02.00 hores quan una patrulla de paisà, creada per realitzar tasques específiques de prevenció per evitar robatoris a domicili, van veure tres homes mig amagats i en actitud de vigilància.
Els agents van vigilar discretament els homes i van observar com feien moviments estranys al costat d’uns sacs de runa que hi havia al carrer. Va ser aleshores quan els mossos es van acreditar degudament i van demanar als homes que s’identifiquessin.
Un cop va adreçar-se al lloc dels fets una patrulla de la Policia Local per donar suport, els agents van escorcollar els homes i van localitzar una bossa que un dels homes havia llençat dins el sac de runes. Dins la bossa hi havia tornavisos, una clau anglesa i llanternes. Per aquest motiu els tres homes van ser detinguts per un robatori en grau de temptativa.
Aquesta ràpida resposta va ser fruit del dispositiu de prevenció i reacció que Mossos d’Esquadra i Policia Local de Sant Cugat del Vallès van posar en marxa fa unes setmanes amb l’objectiu de minimitzar els robatoris en habitatges. Aquest dispositiu s’està duent a terme amb la màxima coordinació establint accions conjuntes de forma diària.
Els joves detinguts van passar a disposició judicial el 28 de juny i el jutge va decretar-ne la llibertat amb càrrecs.
Enxampats «in fraganti» tres lladres a punt de robar en un restaurant de Sant Cugat
La ràpida resposta policial va ser decisiva per detenir els autors
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de juliol de 2018 a les 17:10
Et pot interessar
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves