La Policia Municipal de Terrassa va detenir la matinada de diumenge un conductor que circulava per la ciutat amb el carnet suspès per un jutjat de Madrid. Una detenció que va ser possible després que s'accidentés contra una mitjana de l'avinguda de les Glòries Catalanes.
Els fets es van produir al voltant de les 3.50 hores, quan una patrulla va veure que hi havia un vehicle accidentat en aquest eix viari del municipi. Segons la versió policial, presentava símptomes d'anar sota la influència de begudes alcohòliques i/o drogues. Per aquest motiu, el van sotmetre a una prova estimativa d'alcoholèmia i el resultat va ser de 0,82 mg/l i en una altra va ser de 0,97. Aleshores, tal com ha detallat la Policia Municipal, el conductor va rebutjar fer una prova de contrast.
En el moment d'identificar-lo, els agents van descobrir que no disposava de carnet de conduir i, a més, tenia una suspensió de la sala penal 4 de Madrid. Per tot plegat, l'home va acabar detingut.
Enxampen un conductor amb el carnet suspès per un jutjat de Madrid després d'accidentar-se a Terrassa
El detenen després que xoqués contra una mitjana de l'avinguda de les Glòries Catalanes
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de desembre de 2022 a les 16:22
Et pot interessar
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental
-
Societat Comencen les obres per millorar la connexió entre la B-40 i l'A-2
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Polèmica pel gir ultracatòlic d'una escola de Terrassa
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants