Un veí del carrer Morella va trucar la Policia Municipal de Terrassa aquest dimecres pels volts de les nou del matí. Un vehicle havia atropellat una persona, segons va informar.
Quan els agents van arribar al lloc indicat, van poder parlar amb la presumpta víctima. Segons els va explicar, estava posant el seu fill a l'interior del cotxe des de la part de la calçada.
La porta oberta era oberta mentre la dona col·locava bé el nen. Va ser aleshores quan un cotxe va impactar amb la porta, sense causar-ne grans danys, però amb la mala fortuna que el rebot va colpejar-la. No va caldre assistència mèdica ja que només havia estat un lleu cop.
És atropellada al carrer Morella de Terrassa mentre posava el fill al cotxe
Societat
Malgrat que el cop que va rebre va ser lleu va tenir un bon ensurt
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
21 d’abril de 2016 a
les 16:18
Actualitzat el
21 d’abril de 2016 a les
16:20
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
