L'Ajuntament de Terrassa fa una crida a la participació ciutadana per aportar idees o propostes relacionades amb l'educació a la ciutat. En concret, es poden fer fins el dia 10 de novembre a la plataforma Participa a Terrassa tot i que no es descarta prorrogar el termini.
Terrassa Aprèn és el nou projecte educatiu de ciutat, amb el qual el govern municipal vol implicar tothom en l'educació com a motor de canvi i progrés social, creant dinàmiques de col·laboració permanents entre tots els agents.
La iniciativa parteix de la necessitat d'actualitzar el Projecte Educatiu de Ciutat de Terrassa (TPEC) de 2002, integrant noves perspectives i adaptant-se al panorama actual. El procés participatiu va arrencar a principis d’any amb jornades per a professionals i entitats. Al maig, en una jornada de creació d’aliances, es van formar una sèrie de grups de debat formats per professionals, famílies i agents diversos.
Alguns d’aquests grups s’han tornat a reunir aquest mes de juliol per avançar en el debat i la
cerca de solucions, mentre que altres es retrobaran al setembre. La tinenta d’alcalde de Cicles de la vida i regidora d’Educació, Teresa Ciurana, explica que "ara s’obre una línia paral·lela als grups de debat on tothom ha de poder dir la seva, perquè l’educació és cosa de tothom".
A finals d’any o principis de l’any vinent està previst un gran fòrum ciutadà sobre l’educació que culminarà el procés participatiu.
Es busquen idees pels reptes de l’educació a Terrassa
Fins al mes de novembre es poden enviar propostes pel projecte Terrassa Aprèn
Ara a portada
Publicat el 29 de juliol de 2022 a les 17:00
Et pot interessar
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa